Aciviteitenkalender november 2014
N°504 - 03/11/2014

Activiteitenkalender november 2014

Wij blijven je graag verder op de hoogte houden van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, wijk of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender (december), laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be.

Activiteiten november

• 6 november: Bestuursvergadering om 20u in het Gildenhuis te Peutie.
  • 7 november: Witte-lintjes-actie. Tussen 7 en 9 uur vind je Vrouw & Maatschappij aan het station van Vilvoorde voor de actie in het teken van geweld tegen vrouwen.
  • 8 november: Cecilia Quizt!!! Organisatie van Koninklijke harmonie Cecilia. De Quiz gaat door in SBS De Kastanjelaar om 19u30. Inschrijven feestcomitececilia@gmail.com.
  • 8 en 9 november: Shakespeare Compleet in 97,5 minuten door jongerenkunstgroep Element. Zaterdag om 20u en zondag om 15u in zaal Ons Huis, Kassei. Meer informatie hier.
  • 9 november: Ceciliaconcert met Koninklijke Harmonie Vlaams en Vrij, om 11u in het stadhuis.
  • 9 november: Zangkoor Andantino, om 15u in het stadhuis.
  • 11 november: Internationale Vrouwendag. Gaat door van 11u tot 19u in CC Het Bolwerk. CD&V (Vrouw & Maatschappij) is hier met een stand aanwezig. Meer info vindt u hier.
  • 11 november: Doe-mee-wandeling. Organisatie stad Vilvoorde en Pasar. Vertrek aan de kerk van Houtem om 14u. Meer info hier.
  • 14 november: 7de Zennequiz van kwb Centrum Vilvoorde. De quiz gaat door om 19u30 in het Parochiehuis, Guldenschaapstraat, Vilvoorde. Meer info hier.
  • 15 en 16 november: Steakfestijn Chrio De kring Houtem. Zaterdag van 17 tot 21u en zondag van 11u tot 17u in zaal De Kring.
  • 16 november: Ceciliaconcert in het teken van “De Groote Oorlog” met de DB-band. Om 11u in het stadhuis te Vilvoorde.
  • 17 november: Gemeenteraad om 20u in het stadhuis.
  • 21, 22 en 23 november: Nonkel Gaston is dood … en dan is er koffie, van K.R.K. De Goubloem. Vrijdag om 20u, zaterdag om 20u en zondag om 15u. Meer info hier.
  • 22 november: De Sint bezoekt Vilvoorde. Programma vanaf 9 uur. Vanaf 11u15 kunnen de kinderen een bezoek brengen aan de sint in het stadhuis. Info hier.
  • 22 november: Grand Opening De Kruitfabriek. Vanaf 16u tot …, met circusschool, young creators markt, streetfood, Garcia Goodbye, enz. Het volledige programma van het lanceerweekend vindt u hier.
  • 23 november: Ceciliaconcert met Peper en Zout, om 11u in het stadhuis.
  • 23 november: Ceciliaconcert met K.H. Cecilia. om 15u in het stadhuis.
  • 25 november: Toelichting regeerakkoord om 20u in zaal Gildenhuis, Kosterstraat 1, Diegem.
  • 28 november: Kwb-quiz, kwb Houtem, om 20u in de Grioene Planeet, Trekelstraat, Houtem. Inschrijven bij paredisbart@telenet.be
  • 30 november: Ceciliaconcert met Divertimando. om 11u in het stadhuis.