Activiteitenkalender december 2014
N°505 - 30/11/2014

Activiteitenkalender december 2014

Wij blijven je graag verder op de hoogte houden van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender (december), laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be.

Activiteiten december

• 4 december: Bestuursvergadering om 20u in het Gildenhuis te Peutie.
  • 5, 6 en 7 december: Toneel “Wie a da na gepaast?” naar een idee van Josse Ceulemans. Meer info hier.
  • 6 december: Kaas en wijn Okra Far West. Vanaf 15u .
  • 6 december: Na Kuifje op de maan, nu Koen (Somers) in Manila. Organisatie kwb Centrum Vilvoorde. Om 19u30 in het Parochiehuis, Guldenschaapstraat 27, Vilvoorde
  • 6 december: Pjeireblues. Vanaf 20u in Ruiterijcomplex Domein 3 Fonteinen. Meer info hier.
  • 7 december: Rommelmarkt in de Kruitfabriek van 11u tot 17u.
  • 7 december: Ceciliaconcert met Big Band Getry. Om 11u in het stadhuis.
  • 13 december: Workshops Tram Vilvoorde. De lijn organiseert workshops van 11u tot 15u op 3 verschillende locaties in Vilvoorde Stadhuis, VOKA (Medialaan 26) en Campanile (Luchthavenlaan).
  • 13 december: Kerstmarkt Kassei, vanaf 16 u op de koer in de zaal van de H.Hartschool.
  • 13-14 december: Kerstmarkt Far West. Gaat door rond de kerk en in zaal Uylenspiegel.
  • 15 december: Gemeenteraad om 20u in het stadhuis.
  • 19 december: Opening spiegeltent. Op de grote Markt, om 19u30: vuurwerk en 20u tot 2u: Retro swingfeest met Radio Modern.
  • 20 december: Kerstmarkt met eetstandjes vanaf 13u tot 22u, op de Grote Markt. Vanaf 19u vuuranimatie.
  • 20 december: Kerstconcert Vilvoorde zingt. Om 20u in de Grote kerk (Heldenplein)
  • 21 december: Kerstmarkt met eetstandjes vanaf 13u tot 18 uur op de Grote markt. Vanaf 20u Kerstconcert met Zakdoek in de spiegeltent.
  • 22 december: Oud Vilvoorde, oude films en caféspellen. Organisatie van De Heemkundige Kring, van 19u tot 23u in de Spiegeltent.
  • 23 december: Bingo For Life. Samenwerking van verschillende organisaties waaronder CD&V Vilvoorde “Verenigd Vilvoorde 1800”. Vanaf 20u in de spiegeltent. Meer info hier.
  • 26 december: Stomme film met pianobegeleiding. Om 20u: Film The Kid, om 22u: Nosferatu. In de spiegeltent.
  • 27 december: Benefietconcert van 14u tot 2u in de spiegeltent.
  • 28 december: Frühshoppen met jazz & blues. Van 10u tot 21u in de spiegeltent.
  • 30 december: Urban Kick-Off en Urban Stage. Van 13u tot 24u in de spiegeltent.
  • 3 januari: Vilvoords Feest.Gedruis. Van 14u tot 22u in de spiegeltent.
  • 3 januari: Volksdansbal TraDDans. Van 19u tot 23u in de spiegeltent. Meteen ook de laatste activiteit in het kader van “Winters Vilvoorde”. Meer info hier.