Activiteitenkalender december 15 - januari 16
13/12/2015

Wij houden je op de hoogte van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

Activiteiten oktober - november

• 14 december: Laatste gemeenteraad van 2015. Om 20 uur in het stadhuis Vilvoorde
  • 17 december: Bal van de kijker nav 20 jaar RingTV. Vanaf 20u30 in de spiegeltent Grote Markt
  • 18 december: Opening Winters Vilvoorde. met vuurwerk en retro swingfeest, vanaf 19u0o in de spiegeltent