Activiteitenkalender februari-maart 2016
11/02/2016

Lentedrink CD&V Vlaams-Brabant

Op zaterdag 20 februari 2016 organiseert CD&V Vlaams-Brabant haar Lentedrink in de Plantentuin te Meise

• 15.00 uur:    bezoek samen met gids de plantentuin (voorprogramma)
  • 16.30 uur:    ontvangst
  • 17.00 uur:    welkom door Tom De Saegher, provinciaal voorzitter
                        en Koen Geens, Minister van Justitie
                        en Wouter Beke, nationaal voorzitter
  • 17.20 uur:    hapjes en een drankje
Plantentuin Meise, Domein van Bouchout,  Nieuwelaan 38 te 1860 Meise

Inschrijven : naast het inschrijven voor de receptie, graag ook een seintje of je deelneemt aan het bezoek van de plantentuin.

Inschrijven kan tot 12 februari via onze provinciale secretariaten :
secretariaatleuven@cdenv.be    016/22.29.45 of secretariaatzellik@cdenv.be   02/543.10.20

Activiteitenkalender februari-maart

Wij houden je op de hoogte van interessante activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

Activiteiten oktober - november

• 13 februari: Repair-café. organisatie (W)armkracht, gaat door in LDC Pallieter vanaf 10 uur
  • 14 februari: Spaghetti a la Valentijn, organisatie Kiwanis, gaat door van 12u30 in cc Het Bolwerk. Meer info hier
  • 16 februari: laatste voorstelling 'Gelukkig zijn' van Fast Forward, in cc het Bolwerk. Meer info hier en op de website van cc Het Bolwerk
  • 16 februari: Gehoorschade, infoavond georganiseerd door kwb Centrum Vilvoorde en Far West. Parochiehuis, Guldenschaapstraat 27, aanvang 19 uur. Meer info hier
  • 20 februariLentedrink CD&V Vlaams-Brabant in de Plantentuin te Meise, vanaf 15 uur. Zie programma hierboven
  • 20 februari: Kaas- en wijn Harmonie St Cecilia, vanaf 17 uur tot 22 uur in SBS De Kastanjelaar, Perksestraat. meer info hier
  • 20 februari: Quiz Villa NJAM in SB Kinderkoppen, Vlierkensstraat (Kassei) vanaf 19u30. Meer info en inschrijven via villanjam@hotmail.com
  • 21 februari: Vilvoordenaars ontmoeten vluchtelingen in de kruitfabriek van 14 u tot 17u. Meer info hier
  • 25 februari: Vergadering Bureau CD&V Vilvoorde in het Gildenhuis te Peutie om 20 uur.
  • 27 februari: Dag van Andalusië bij Peña Andaluza vanaf 20 uur (inschrijven CD&V delegatie via info@vilvoorde.cdenv.be)
  • 27 februari: Italiaans eetfestijn in school de Oase, De Bavaylei 130, Vilvoorde, van 12 tot 20 uur heerlijke Italiaanse gerechten
  • 27 februari: Koersklakskesfuif WTC Peutie. Gaat door in de Scoutslokalen te Peutie vanaf 21 uur. Meer info hier
  • 28 februari: Solidariteitsmaaltijd Broederlijk delen in zaal Ons Huis (Kassei) van 11u30 tot 14 uur. Inschrijven voor 24/02/16 bij lukhollebecq55@hotmail.com
  • 29 februari: Gemeenteraad in stadhuis om 20 uur
  • 2 maart: De prijs van onze gezondheid. infoavond georganiseerd door Vrouw&Maatschappij in cc Het Bolwerk. Meer info hier
  • 4 maart: Quiz kwb Houtem. Gaat door in SB De Groene planeet te Houtem om 20 uur. Meer info hier
  • 4-5-6 maart: Toneel "Manillen" KT De Violier in cc Het Bolwerk. Meer info op website  van KT De Violier
  • 5 maart: Dansfeest van Dansclub Vidak. Gaat door in cc Het Bolwerk vanaf 20u30. Meer info hier
  • 6 maart: Wij-concert CD&V in het concertgebouw te Brugge om 15 uur. Meer info voor deelname of tickets hier
  • 11 en 12 maart: Toneel "Onzichtbare inkt" van KT Nut en Vermaak. Gaat door in zaal Ons Huis (Kassei). Meer info hier
  • 12 maart: Spaghettifestijn in SB De Klimop, Ledeganckstraat (Far West)
  • 12 maart: Repaircafé. organisatie (W)armkracht, gaat door in de lokalen van de Far vanaf 10 uur
  • 19 maart: Saint patricks Day in zaal De Kring te Houtem. Kaarten verkrijgbaar via info@optgoevallendoeit.be

De prijs van onze gezondheid - gespreksavond

Op woensdag 2 maart 2016 organiseert Vrouw en Maatschappij Vlaams-Brabant een gespreksavond : De prijs van onze gezondheid. kunnen we het blijven betalen?

• 19 uur                   onthaal
  • 19.30 uur              welkom door Chris Verhaegen, provinciaal voorzitster Vrouw en Maatschappij
  • 19.40 uur              Prof. Lieven Annemans, Gezondheidseconomm – Vakgroep Maatschappelijke Gezondheidkunde Ugent
  • 20.40 uur              Dr. Michael Callens, Directeur Onderzoek en Ontwikkeling, Landsbond van de Christelijke Mutualiteiten (CM)