Activiteitenkalender januari-februari 2016
14/01/2016

Wij houden je op de hoogte van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

Activiteiten oktober - november

• 17 januari: Ontbijt Aperitief Kassei van 8 uur tot 13 uur in zaal Ons Huis, Thaelstraat. Meer info hier
  • 18 januari: Gemeenteraad om 20 uur in het stadhuis
  • 21 januari: Bestuursverkiezingen, voor de leden van CD&V Vilvoorde, vanaf 18 uur in cc Het Bolwerk (op uitnodiging)
  • 21 januariNieuwjaarsreceptie CD&V Vilvoorde vanaf 19 uur in cc Het bolwerk. meer info hier
  • 23 en 24 januari: Vol-au-Vent en Goulash bij Chiro Far West op zaterdag van 11u30 tot 21u30 en zondag 11u30 tot 15 uur. meer info hier
  • 24 januari: Nieuwjaarsreceptie wijk Far West. Gaat door in het wijkcentrum Far West (Duchéhof) vanaf 15 uur tot 18 uur
  • 24 januari: Spaghetti  in de kantine van KFC Peutie van 12 tot 14 uur
  • 25 januari: Een Vilvoordenaar op pelgrimstocht naar Compostela. organisatie Vilvoordse Heemkundige Kring, cc Het Bolwerk om 19u30. Info hier.
  • 29 januari: Etentje bestuur CD&V Vilvoorde. Meer info bij Glenn Van Kerkhoven (glenn_van_kerkhoven@hotmail.com)
  • 5 februari: Kroegentocht carnaval. vertrek aan stadhuis om 19u30. Het volledige programma van carnaval vindt u hier
  • 6 februari: Opening carnalvalkermis om 16 uur.
  • 7 februari: Carnavlstoet door Vilvoorde vanaf 14u33. vertrek aan de Mechelsesteenweg. Paardenkoppenworp om 17u33.
  • 13 februari: Repair-café. organisatie (W)armkracht, gaat door in LDC Pallieter vanaf 10 uur
  • 14 februari: Spaghetti a la Valentijn, organisatie Kiwanis, gaat door van 12u30 in cc Het Bolwerk. Meer info hier
  • 16 februari: laatste voorstelling 'Gelukkig zijn' van Fast Forward, in cc het Bolwerk. Meer info hier en op de website van cc Het Bolwerk
  • 20 februari: Kaas- en wijn Harmonie St Cecilia, vanaf 17 uur tot 22 uur in SBS De Kastanjelaar, Perksestraat. meer info hier.

vrijdag, 13 oktober, 2017
Jongeren op weg naar Burn-out? Over kwetsbaarheid en veerkracht