Activiteitenkalender maart - april 2016
14/03/2016

Activiteitenkalender maart - april

Wij houden je op de hoogte van interessante activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

• 18-19-20 maart: TEJATERcaféKAFFEEtheater door Koninklijke Rederijkerskamer De Goubloem. Meer info hier
  • 19 maart: Dag van de afdeling in Gent. meer info en inschrijven via website CD&V
  • 19 maartSteakdag bij Scouts&Gidsen Peutie. Vanaf 11 uur tot 21 uur in de Sint-Jozefsschool te Peutie
  • 19 maart: Saint patricks Day in zaal De Kring te Houtem. Kaarten verkrijgbaar via info@optgoevallendoeit.be