Activiteitenkalender
30/04/2017

CD&V gezinsdag in Plopsaland

Zaterdag 10 juni is het zover: de CD&V-Gezinsdag in Plopsaland De Panne. Leef je uit in de meer dan 50 adembenemende attracties, en geniet samen van een onvergetelijk concert van Ghost Rockers. Kortom: een dagje puur ontspannen en genieten samen met je gezin, familie en vrienden.

Bestel en betaal vóór 15 mei je tickets en geniet van een voordeeltarief.

• Leden en hun gezin betalen 10 euro voor volwassenen. Kinderen tot en met 12 jaar krijgen gratis toegang.
  • Niet-leden betalen 20 euro per volwassene en 10 euro voor kinderen tot en met 12 jaar. Kinderen kleiner dan 1 meter mogen altijd gratis binnen.
  • Rolstoelgebruikers en hun begeleiders krijgen gratis toegang tot het park. Gelieve dit te melden via wij@cdenv.be
  • Het waterpark Plopsaqua is open, maar toegang is ter plaatse zelf te betalen
Vanaf 15 mei betaal je per ticket 5 euro meer.

Reserveer uw plaatsje op onze bus die zal vertrekken om 08u00 op Luchthavenlaan (bushalte uitgang parking NMBS station) te Vilvoorde. Allen samen is gezellig, goedkoop en milieuvriendelijk.
Inschrijven is noodzakelijk want de plaatsen zijn beperkt (50 plaatsen): Tel: 0495/62 44 20 of jan.piqueur@telenet.be of een briefje in de brievenbus bij J.F. Willemsstraat 29, 1800 Vilvoorde

CD&V biedt deze dag uitzonderlijke kortingen. Kom dus samen met je familie en vrienden.

Meer info en inschrijven voor de gezinsdag kan via deze website of contacteer Jan Piqueur (zie contactgegevens hierboven).

Activiteitenkalender mei 2017

Wij houden je op de hoogte van interessante activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denkt dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

• 1 mei: Bloemenmarkt van 9u tot 14u, op het Ennepetalplein, Kassei
  • 1 mei: Pannenkoeken bij koor Snt Aloysius, van 14 tot 17u in zaal De Kring, Romeinsesteenweg Koningslo
  • 6-14 mei: Vilvoorde Troostkermis, het volledige programma vindt u hier
  • 6 mei: Opening kermis met Stilletto en DJ Benny, vanaf 19 in de tent Tyndalepark