Activiteitenkalender mei-juni
20/05/2016

Gezinsdag naar Plopsaland met optreden van K3

Zondag 22 mei zal Vilvoorde zeer goed vertegenwoordgd zijn op de gezinsdag van CD&V in Plopsaland. 80 mensen uit Vilvoorde hebben ingeschreven, waarvan er 51 met de bus zullen meerijden naar De Panne - Adinkerke.

Wij vertrekken om 8 uur stipt op de luchthavenlaan, aan de bushalte ter hoogte van de ingang parking NMBS. Breng zeker je tickets mee zodat je vlot binnengraakt aan de ingang van het pretpark.

Wij wensen iedereen een zeer aangename dag

Activiteitenkalender juni 2016

Wij houden je op de hoogte van interessante activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

• 22 mei: CD&V Gezinsdag naar Plopsaland met exclusief optreden van K3, meer info hier
  • 22 mei: Opentuindag in Horteco van 10 tot 17 uur, meer info hier
  • 23 mei: Gemeenteraad in het stadhuis om 20 uur
  • 28 mei: Opmeetdag On Wheels, samenkomst om 14 uur op de Grote Markt te Vilvoorde, meer info hier