Activitetenkalender

Wij houden je op de hoogte van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

Activiteiten oktober - november

• 14 november: Een blik achter de schermen van  Mivavil. CD&V organiseert dit bedrijfsbezoek, om 10 uur in de Olmstraat 348.
  • 14 november: Wij-moment. Bovenlokale verkiezingen van CD&V provincie Vlaams-Brabant in De Met vanaf 13 uur.
  • 14 novemberRepair café. Organisatie (W)arm-kracht en kwb Vilvoorde Sint-Jozef. Van 10u tot 13 u in jeugdhuis Far, Gevaertstraat 22
  • 14 november: 4de Cecilia Quizt. De quiz gaat door in SBS De Kastanjelaar, Perksestraat. Aanvang 19u30. Meer info hier
  • 15 november: Ceciliaconcerten Big Band Gretry. Om 11 uur in het stadhuis
  • 16 novemberGemeenteraad om 20 uur in het stadhuis
  • 16-17 november: Holebifilmfestival. Filmvoorstellingen in cc Het Bolwerk telkens om 20u30. meer info hier
  • 17 november: Veilig en milieuvriendelijk naar school. Infoavond met Tom Dehaene. Om 19 uur in basisschool De Biekorf te Houtem. Meer info hier
  • 20 november: Kwb-Quiz Houtem. School De Groene Planeet, Karel trekelstraat 2 te Vilvoorde Houtem. meer info hier.
  • 21 november: Internationaal Soepfestival. Van 10u30 tot 14u30 op de Grote Markt. Meer info op de website van Vilvoorde
  • 21 november: Aankomst van de Sint in Vilvoorde. Om 10 uur aan de steenkaai, kinderen welkom vanaf 9 uur. meer info hier
  • 22 november: Ceciliaconcerten DB Band, om 11 uur in het stadhuis
  • 22 november: Pannenkoeken Chiro Far West. Van 14u30 tot 17u30 in de chirolokalen Far West, Gevaertstraat 26 Vilvoorde. Meer info hier