Activiteitenkalender oktober - november 2015
14/10/2015

Activiteitenkalender oktober-november 2015

Wij pikken de draad terug op om je op de hoogte te houden van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

Activiteiten oktober - november

• 15 oktober: "Classics meet Boogiewoogie", pianoconcert in het kader van de week van de armoede. Meer info bij (W)arm-kracht
  • 17 oktober: (H)eerlijke chocolade, Fairtradedag in de Wereldwinkel van 9u30 tot 17u30 met allerlei chocolade-lekkernijen
  • 17 oktober: Slotshow week van de armoede en fakkeltocht Vanaf 15u op de Grote Markt. Meer info hier
  • 17 oktober: Congolees feest, in de kastanjelaar, Perksestraat Vilvoorde
  • 17 en 18 oktober: Groot mosselfeest, organisatie KH Vlaams en vrij. Zaal De Kring, Houtem
  • 18 oktoberOntbijtbuffet, bij kwb Centrum Vilvoorde. Van 8u30 tot 12 uur in het parochiehuis, Guldenschaapstraat 27 Vilvoorde. Meer info hier
  • 18 oktober: Orgelconcert, in de OLV-kerk om 15u30. Organisatie Orgelkring Vilvoorde
  • 19 oktober: Gemeenteraad. Om 20 uur in het stadhuis
  • 20 oktober: "Op weg naar Compostela. Jan Piqueur geeft een getuigenis met veel foto's over zijn pelgrimstocht. Parochiehuis, Guldenschaapstraat 27, Vilvoorde
  • 23 oktober: Infomoment vrijwilligers opvang vluchtelingen. Om 20 uur in het noodopvangcentrum, Willem Elsschotstraat 17, Vilvoorde
  • 24 oktoberSpaghetti WTC Peutie. Gaat door in de parochiezaal te Perk van 11u30 tot 22u30
  • 24 oktoberKaas- en wijnavond van Chiro Koningslo in het CC, Streekbaan
  • 24 - 25 oktober: Mosselfestijn van carnavalvereniging De Vilvofiesters. In de zaal Ons Huis, Thaelstraat, Vilvoorde Kassei
  • 25 oktober: Breugelfestijn in zaal De Kring, te Houtem
  • 30 oktoberKaas- en wijnavond bij Tafeltennisclub Vilvo, van 19u tot 23u  in hun lokalen in de Nijverheidstraat
  • 31 oktober: Spaghetti bij Petanqueclub Vilvoorde vanaf 11u30, in hun lokalen in de Abeelstraat
  • 31 oktober: Halloweenmarkt- en tocht, organisatie Chiro Houtem, kwb Houtem en KH Vlaams en Vrij, vanaf 16u. Meer info hier
  • 5 november: Bestuursvergadering CD&V Vilvoorde, om 20 uur in het Gildenhuis te Peutie
  • 7 november: Geboorteboomplantdag. Organisatie stad Vilvoorde, van 10u tot 11 uur. Meer info hier
  • 7 - 8 november: Steakfestijn Chiro Houtem Meer info hier
  • 13 november: 8ste Zennequiz kwb Centrum Vilvoorde. Om 19u30 in het Parochiehuis, Guldenschaapstraat 27
  • 13-14-15 november: Toneel "Ons zusje trouwt ... en dan is er champagne" van De Goubloem. Meer info vind je hier
  • 14 november: Een blik achter de schermen van  Mivavil. CD&V organiseert dit bedrijfsbezoek, om 10 uur in de Olmstraat 348. Zie uitnodiging bovenaan
  • 14 november: Wij-moment. Bovenlokale verkiezingen van CD&V provincie Vlaams-Brabant in De Met vanaf 13 uur.
  • 14 novemberRepair café. Organisatie (W)arm-kracht en kwb Vilvoorde Sint-Jozef. Van 10u tot 13 u in jeugdhuis Far, Gevaertstraat 22
  • 14 november: 4de Cecilia Quizt. De quiz gaat door in SBS De Kastanjelaar, Perksestraat. Aanvang 19u30. Meer info hier