Activiteitenkalender september
N°501 - 31/08/2014

Wij brengen je graag beter op de hoogte van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Natuurlijk is deze lijst onvolledig, wij kunnen alleen maar publiceren wat door ons gekend is. Wij rekenen ook op u om de toekomstige activiteitenkalender aan te vullen. Dus, als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging of parochie, enz... moet opgenomen worden, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be.

Activiteiten september

• 4 september: bestuursvergadering CD&V Vilvoorde.  Om 20u worden alle bestuursleden en geïnteresseerden verwacht in het Gildenhuis te Peutie.
  • 5 september: dankfeest voor kandidaten en vrijwilligers bij de verkiezingen van 2014. Dit feestje gaat door in de Plantentuin te Meise vanaf 19u30.  Interesse om mee te gaan? Als de bliksem inschrijven bij jan.piqueur@telenet.be.
  • 6 september: vrijetijdsmarkt ‘in vuur en vlam!’. De Vilvoordse verenigingen stellen er hun programma voor, vanaf 18u tot 22u aan de kadeboulevard. Meer info hier.
  • 7 september: ontbijtbuffet CD&V te Peutie. Vanaf 8u tot 11u kunt u terecht in het Gildenhuis te Peutie voor een lekker en gezellig ontbijtbuffet.
  • 7 september: Gordelfestival. Dit jaar is Vilvoorde ‘focusgemeente’ van de gordel. Vanaf 8u kun je er fietsen, wandelen, varen, de streekproductenmarkt bezoeken, deelnemen aan de Ketnet Cup, je fiets laten graveren en nog zoveel meer. Het volledige programma vind je hier.
  • 8 september: gemeenteraad om 20u in het stadhuis.
  • 13 september: wijkfeest Far West Leeft!.   De wijk Far West heet je welkom in het Duchépark vanaf 13u tot 18u.  Er is een heel gevarieerd programma met o.a. muziek, rommelmarkt, kinderannimatie, workshop bijenhotel maken, eet- en drankstanden en nog zoveel meer.
  • 14 september: van 10u tot 18u vindt de 26ste editie van de Open Monumentedag plaats. Onder het thema: 'erfgoed vroeger, nu en in de toekomst' stelt Vilvoorde het Mattenkot open voor het publiek. Hier meer info.
  • 19 september: Diner dansant. Nog niet ingeschreven? Doen! Om 19u verwachten wij je in cc Het Bolwerk. Wij gaan van start met een aperitief gevolgd door een rijkelijk buffet. Daarna dansgelegenheid met discobar The Sound Machine. Inschrijven kan bij jan.piqueur@telenet.be. Meer info.
  • 21 september: autovrije zondag en jeugddag te Vilvoorde. De activiteiten gaan door op en rond het Rooseveltplein.
  • 27-28 september: Septemberfeesten Peutie.  Doorlopend kermis en rommelmarkt met tal van eet- en drankstanden.  Zaterdag  vanaf 18u ‘Septemberrock’. Zondag de bedevaartsprocessie en doorlopende live-muziek en randannimatie.  Het volledige programma vind je hier.