Activiteitenkalender september 2016
31/08/2016

Wij houden je op de hoogte van interessante activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denkt dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

• 2 september: Bestuursvergadering CD&V Vilvoorde om 20u in het Gildenhuis te Peutie
  • 3 september: Vilvoorde actief, verenigingen tonen zich van hun beste kant op het Bolwerkplein, vanaf 18 uur, meer info hier
  • 4 septemberOntbijtbuffet CD&V Wijk Peutie, van 8u tot 11u in het Gildenhuis te Peutie, meer info hier
  • 4 september: Ravotdag en Gordelfestival, van 11u tot 18u aan de Steenkaai, meer info hier