Activiteitenkalender september 2017
31/08/2017

Wij houden je op de hoogte van interessante activiteiten in en om Vilvoorde. Natuurlijk onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Deze activiteitenkalender is zeker niet volledig, wij werken met de informatie die wij op dit ogenblik hebben. Als jij denkt dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging, organisatie of parochie, enz... moet opgenomen worden in de volgende activiteitenkalender, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be. Spijtig genoeg kunnen wij geen aanvullingen meer doen op de huidige kalender, wij willen je mailbox niet nodeloos overbelasten.

Neem je deel aan een activiteit of ga je naar een evenement, laat het ons weten op info@vilvoorde.cdenv.be

• 7 SepFoodtruckmarkt, vanaf 17 uur aan het Mattenkot
  • 9 SepRepaircafé, van 10 tot 13 uur in wijkcentrum Hazeweide, Fresiaweg 1
  • 9 Sep: Buurtfeest Far West Leeft! van 12 tot 19 uur in het Duchéhof, meer info hier