Activiteitenkalender oktober
N°502 - 05/10/2014

De voorbije weken was CD&V Vilvoorde aanwezig op heel wat evenementen in onze stad, o.a. de openingsreceptie van het culturele jaar, de uitreiking van de eremedaille voor immigratie aan de Spaanse club Peña Andaluz, De wijkkermis te Peutie, het spaghettifestijn van de Groene Planeet, het ontbijt van kwb Centrum, enz…

Wij blijven je graag verder op de hoogte houden van de belangrijkste activiteiten in en om Vilvoorde. Onze eigen CD&V-agenda, maar ook een greep uit de belangrijkste (door ons gekende) activiteiten in Vilvoorde. Dié activiteiten waar volk op afkomt en waar je altijd wel iemand van ons zult aantreffen. Of dié activiteiten waar wij als CD&Vers willen op aanwezig zijn.

Natuurlijk is deze lijst onvolledig. Dus, als jij denk dat een evenement, wijkfeest, activiteit van je vereniging of parochie, enz... moet opgenomen worden, laat ons dat dan weten op info@vilvoorde.cdenv.be.

Activiteiten oktober

• 11 oktober: Fractievergadering. Heb je suggesties of voorstellen voor politieke tussenkomsten, laat het ons weten: vankemsekepeter@gmail.com.
  • 12 oktober: Herfstmaaltijd parochie Sint Jozef  Far West. Van 11u30 tot 14u30. Inschrijven bij Hugo Uyttebroeck: 02/251.53.89.
  • 12 oktober: feestelijke viering 500 Theresiajaar in de Troostbaseliek om 10u, opgeluisterd door het koor van de Spaanse gemeenschap: El Coro Rociero.
  • 13-18  oktober: Week van verzet tegen armoede in Vilvoorde. In deze week worden er allerhande activiteiten georganiseerd in het teken van verzet tegen armoede. Het volledige programma vindt u hier.
  • 17 oktober: Fakkeltocht Dag van verzet tegen armoede. CD&V Vilvoorde doet een oproep om met ons mee te lopen in deze fakkeltocht die van start gaat om 18u45 aan het monument ‘De Steen’ in het kanaalpark onder de brug. Om 20u00 optreden solidariteitskoor Caminhando in feestzaal stadhuis + receptie.
  • 18 oktober: het Pastamoment in basisschool De Knipoog gaat door van 17u tot 21u. Inschrijven kan hier.
  • 18 oktober: Infobrunch 11.11.11.-comité.   De activiteit met spreker Mark Maes gaat door in Mikstorant van 11u tot 13u30.
  • 18-19 oktoberBreugel-eetfestijn Divertimando Houtem. Het eetfestijn gaat door in zaal De Kring op zaterdag vanaf 17u30 en zondag van 11u30 tot 16u.
  • 19 oktober: Week van het Bos - 100 jaar Groote Oorlog. Van 10 uur tot 17 uur in Houtembos ter hoogte van het kruispunt Keiput - Derde-schoofstraat. Belgische soldaten slaan hun kamp op in Houtembos, ontdek er de rijdende replica van een Minervatank, gegidste wandelingen om 10u, 13u en 15u. Het volledige programma vindt u hier
  • 20 oktober: Gemeenteraad in het stadhuis om 20u.
  • 25-26 oktober: Mosselen De Kring Houtem vanaf 11u30 in zaal De Kring, Houtem.
  • 25 oktober: Mosselen carnavalvereniging De Vilvofiesters. Het eetfestijn gaat door in zaal Ons Huis, Thaelstraat, Vilvoorde (Kassei).