extra nieuwsbrief

Beste CD&V'er, beste sympathisant

Met grote droefheid moeten wij u het overlijden melden van ons bestuurslid Karel Vanden Wyngaerd. Karel overleed afgelopen dinsdag, op 80-jarige leeftijd.

Karel was een graag geziene vriend van onze afdeling. Hij miste zelden een bestuursvergadering, had altijd wel enkele ideetjes over wat er beter kon in onze stad en stond als eerste klaar als we een actie planden, zoals voor de renovatie van het station en de proefrit met de Trambus. We zullen hem missen, als partijlid, als vriend, als de fijne mens die hij was.

De uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden op woensdag 10 februari om 10 uur in de kerk van Onze-Lieve-Vrouw van Goede Hoop (Centrum). Een laatste groet brengen aan Karel kan op dinsdag 9 februari in funerarium J. Hottat (Mechelsesteenweg 128) van 18 tot 18.30 uur.

Wij wensen zijn echtgenote Suzanne, zijn kinderen, kleinkinderen en de rest van de familie en vrienden van Karel, veel sterkte.