Enkele mededelingen
N°102 - 23/03/2014

Beste CD&V lid of sympathisant,

Wij willen onze CD&V-leden goed op de hoogte houden van wat er reilt en zeilt in onze afdeling. En wij zitten niet stil. Er staan zeer binnenkort een aantal interessante activiteiten op stapel en natuurlijk is de aanloop naar de verkiezingen van 25 mei 2014 begonnen.  U vindt in deze brief alle informatie om volop met ons mee te doen.

26 april: BBQ van Jong-CD&V

Op zaterdag 26 april vindt de 1ste BBQ van Jong-CD&V Vilvoorde plaats in het Gildenhuis te Peutie.
Aan tafel vanaf 11u30 tot 14u00.
U krijgt 3 stukken vlees naar keuze voor 10 €, met groentenbuffet. Kindermenu (1 stuk vlees) aan 5 €.
Kaarten kunnen bekomen worden bij Glenn Van Kerkhoven (Tel: 0495/86.58.00 of glenn_van_kerkhoven@hotmail.com) of bij de CD&V mandatarissen. Een kaart kopen levert u alvast een gratis aperitief op.
IEDEREEN WELKOM!

27 april: Erfgoed wandelzoektocht

Wij nodigen u uit op zondag 27 april 2014 voor een toffe wandelzoektocht in Houtem.
Vertrek vanuit parochiehuis Den Toone, Trekelsstraat, Houtem, van 13.30 tot 15.30 uur.
Prijsuitreiking om 17 uur. Wij voorzien enkele mooie prijzen!
De wandeling is ongeveer 6 km en toegankelijk voor iedereen, ook voor kinderwagens.
Kom gerust langs in het parochiehuis en breng uw oude postkaarten en foto’s van Houtem mee.

10 mei: Petanque wedstrijd

De mensen van de Petanqueclub Vilvoorde zijn heel enthousiast om ons te ontvangen en organiseren een wedstrijd 'CD&V' tegen 'de club'. Op zaterdag 10 mei om 14u30 verwachten wij u in de clublokalen aan de Verbindingsstraat 10, blok 7, als speler of als supporter.
Wij zoeken een 10-tal enthousiaste mannen/vrouwen om met ons mee te spelen. Wie kan, graag een seintje (vankemsekepeter@gmail.com). En intussen maar oefenen!!

Verkiezingscampagne

Zoals u allicht al weet doet CD&V Vilvoorde mee aan de verkiezingen van 25 mei 2014. Om onze kandidaten Peter Van Kemseke (2de opvolger Federaal Parlement) en Jan Piqueur (7de opvolger Vlaams Parlement) maximaal zichtbaar te maken in het straatbeeld zijn wij nog op zoek naar geschikte plaatsen voor raamaffiches.
Wenst u een affiche (40 x 60 cm) te plaatsen of kent u een goede locatie waar wij een affiche mogen ophangen, laat het ons dringend weten (Tel: 0495/62.44.20 of jan.piqueur@telenet.be).

Hopend u op een van onze activiteiten of tijdens de verkiezingscampagne te mogen ontmoeten.
Vriendelijke groeten,

Namens het bestuur