Ledenwervingscampagne
01/10/2015

Ledenwervingscampagne

Samen pakken we de toekomst vast! De toekomst zijn onze leden! Meer nog dan een politieke partij, is CD&V een beweging van geëngageerde mensen. Als lid schrijft u mee aan ons verhaal voor Vilvoorde. Onze leden maken CD&V uniek.

Vanaf vandaag, 1 oktober, tot eind 2015 trekken onze bestuursleden erop uit om u aan te spreken om lid te worden van onze partij. In de snelst groeiende stad van Vlaanderen zijn wij ook een sterk groeiende ledenbeweging. Het streefdoel is 20 nieuwe leden tegen het einde van het jaar.

Voor amper 3 euro (in plaats van 6 euro) bent u lid vanaf de datum van aansluiting tot eind 2016. Wanneer u via de website van CD&V inschrijft vóór 31 december 2015 krijgt u van ons 3 euro terug.

Wil je eens komen proeven van één van onze activiteiten? U bent van harte welkom op: "Een blik achter de schermen van Mivavil" op 14 november en op onze nieuwjaarsreceptie op 21 januari 2016.

Blik achter de schermen van Mivavil

Wij brengen een bezoek aan MIVAVIL te Vilvoorde op zaterdag 14 november 2015. Mivalvil is een maatwerkbedrijf in volle evolutie. Werkgelegenheid en sociale economie: cruciale factoren voor een sociaal beleid. Hiermee gaan wij aan de slag voor een bedrijfsbezoek en een blik op sociale economie in onze stad.

10u00: welkom met koffie
10u30: inleiding en bedrijfsbezoek, begeleid door Anja Van Nuffel
11u30: tijdens een hapje en drankje is er voldoende ruimte om te netwerken

Iedereen welkom  -  gratis deelname. Gelieve uw deelname te laten weten aan info@vilvoorde.cdenv.be of GSM 0495/62.44.20