ZIN IN EEN DAGJE PLOPSALAND? GA MET ONS MEE OP 10 JUNI

Vorig jaar trokken we met maar liefst 80 Vilvoordenaars naar de CD&V Gezinsdag in Plopsaland. Ook dit jaar maken we er een topdag van, samen met vrienden, familie of buren. Samen met CD&V-leden én niet-leden. Zin om mee te gaan op zaterdag 10 juni? Heel eenvoudig:

1. bestel je tickets via deze website. Doe het vandaag nog, want tot 15 mei krijg je korting. Volwassen CD&V-leden betalen slechts 10 euro! Kinderen van CD&V-leden jonger dan 12 mogen gratis binnen. Niet-leden betalen die dag 20 euro voor volwassenen, en 5 euro voor kinderen.

2. wil je mee met onze bus? Reserveer snel jouw gratis plaats bij Jan Piqueur: jan.piqueur@telenet.be of  0495-62.44.20. Vertrek om 8 uur aan de Luchthavenlaan (ter hoogte van de uitgang van de parking achter het station).

Onze ploeg, de vele attracties en de Ghost Rockers verwachten je!

Voor meer info: klik hier.

Wat werd beslist op de gemeenteraad?

Op de gemeenteraad van vorige week namen de buurtbewoners van Koningslo het woord, ging het over jeugdbeleid en over nog veel meer. Wil je weten wat er op de gemeenteraad werd gezegd? Kijk snel hier!

Noteer het in je agenda!

In Houtem organiseert de KVLV op zondag 14 mei een Moederdag-ontbijtbuffet. Van 8 tot 11 uur is iedereen welkom in de feestzaal Karel Trekelsstraat 30. Inschrijven kan bij Annemie Van Ballaer op 02-251.91.72 of anvaba1@hotmail.com

Nog geen plannen voor Pinkstermaandag? Op maandag 5 juni is iedereen welkom op het Midzomerfeest van minister Koen Geens. In het voetbalstadion van Leuven kun je vanaf 9 uur terecht voor wandelingen, fietstochten, een buffet, een rondleiding in het voetbalstadion en uitgebreide kinderanimatie. Meer weten? Klik dan hier!

Gelukkige verjaardag!

Deze maand vieren we de verjaardag van Anne-Marie Maes, Mariette De Moor, Marcel De Maeyer, Yvonne Moyson-Moortgat, François Mancel, Pierre Marcel Croon, Jacqueline Ickmans, Mathilde Leemans, Jeannine Vandeweert-Dumont, Maria Boone, Elza Decoster, Gilbert Landgoed, Jacqueline Lacomte, Georgette De Naeyer, Patsy Maes, Zakaria Taouil, Eric Ledeganck en Christina Ledeganck.

Proficiat!