Het was plezant in Plopsaland

Afgelopen zaterdag trokken we met meer dan 100 Vilvoordenaars naar de Gezinsdag van CD&V in Plopsaland De Panne. En of het een fijne dag was - voor jong én oud. Maar omdat beelden nu eenmaal meer zeggen dan woorden: klik hier voor het fotoalbum!

Heel veel dank aan Imoya, dat ons bezoek aan De Panne mee mogelijk maakte. Weet je trouwens waar de naam Imoya vandaan komt? Het antwoord vind je hier.

Drukke zomer

Het mag dan wel stilaan zomer zijn, dat wil niet zeggen dat we stilzitten. De volgende weken en maanden organiseren we gewoontegetrouw weer heel wat leuke activiteiten. Noteer alvast in jouw agenda:

- 21 juni: Hoe en waar wonen we in de toekomst? Hoe zit het met de aangekondigde betonstop? Waar kunnen en mogen we nog wonen? Hoe groot zijn de bouwgronden van de toekomst? Op die, en nog vele andere vragen krijg je een antwoord van Vlaams Bouwmeester Leo Van Broeck (foto). Afspraak woensdag 21 juni om 19.30 uur in CC Het Bolwerk.  Meer info over deze infoavond vind je hier.

- 23 juni: CD&V Vilvoorde is dit jaar aanwezig op de Avondmarkt. Vrijdag 23 juni vind je ons met de sapjesfiets in de Leuvensestraat. Kom ons zeker eens een bezoekje brengen!

- 26 juni: Op de laatste gemeenteraad voor de zomervakantie beloven het andermaal boeiende debatten te worden. Op de agenda staat - opnieuw - het parkeerbeleid ter discussie. Benieuwd of het parkeerreglement wordt aangepast? Welkom op maandag 26 juni om 20 uur in het stadhuis.

- 19 augustus: Noteer het alvast in je agenda: op zaterdag 19 augustus organiseren de jongeren van CD&V Vilvoorde een street soccer toernooi in Houtem. Meer info volgt!

Tot dan!

Gelukkige verjaardag!

Deze maand vieren we de verjaardag van Gommaar Van der Auwera, Jan Piqueur, Daniel Vermonden, Cynthia Smagghe, Albert Dulee, Hugo De Wael, Philippe Cornut, Greta Rathe, Mariette Silverans, Daniel Van Dam, Fons Vanhaecht, Anna De Roeck-Lauwens, Mario Van Vyve, Denise De Burck, Jonas Van den Bogaert en Rik Platteau.

Proficiat!