Nachtopvang voor daklozen

Ons OCMW-raadslid Johan Gielen zet zich deze winter in als vrijwilliger voor de nachtopvang van de daklozen in Vilvoorde. Samen met de andere vrijwilligers luistert hij naar hun verhalen, en geeft hij hen wat warmte.

Wie bereid is om tijdens de koude nachten af en toe mee te helpen bij de nachtopvang, kan zich melden bij het OCMW, of bij Johan (johan.gielen@berner.be).

Noteer het in je agenda!

• ‘Theater van A tot Z’, de theatergroep van onze fractievoorzitter in de gemeenteraad, Peter Van Kemseke, brengt binnenkort twee niet te missen voorstellingen naar Vilvoorde:
    1) Het koor uit ‘Gelukkig zijn’ komt vrijdag 17 maart om 20 uur naar Het Bolwerk. Kom kijken naar deze mix van Vlamingen en anderstaligen die Nederlandstalige liedjes zingen en laat je ontroeren.
    Reserveren: www.degoubloem.be/resdvk.html
    2) 'Tiresias' vertelt het verhaal van één van de boeiendste theaterpersonages uit de Griekse oudheid. Bijzonder is dat het stuk - dat over een blind personage gaat - ook wordt gespeeld door een blinde acteur. Zondag 19 maart om 15 uur in Het Bolwerk.
    Reserveren: www.degoubloem.be/restir.html

Terugblik op enkele mooie activiteiten

De voorbije weken zaten we andermaal niet stil. Zo was er de kerstboomverbranding met Verenigd Vilvoorde, het ontbijt van CD&V Kassei, en de eerste - bijzonder geslaagde - editie van onze Nieuwjaars-koekenbak. Foto's vind je op onze website (hier) en onze Facebook-pagina. Daar vind je overigens alle laatste nieuwtjes en foto's. Ben je nog geen vriendje op Facebook? Like onze pagina, en je verneemt alles als eerste!

Gelukkige verjaardag!

Proficiat aan Patrick Vercammen, Olena Voyin, Liliane Daumont, François Van Dam, Yvonne Monsieur-Swinnen, Celie Dehaene-Verbeke, Irma Steynen-Vertruyen, Suzanne Permentiers, Anne-Marie Baecke, Marie-Therese De Roeck, Patrick Polspoel, Karel Uytterhoeven, Jeanne Croon-Van Loock, Isidoor Van Heymbeeck, Joseph Buys en Ann Trekels.