Nieuwsbrief juni 2014
N°12 - 30/06/2014

Onze gemeenteraadsleden op dreef

Op de gemeenteraad van 23 juni, de laatste gemeenteraad vóór de zomervakantie, kwam de CD&V-fractie tussen op verschillende punten die voor onze partij van belang zijn met o.m. tussenkomsten over noodopvang, de renovatie van een uitgangsplaats voor onze jeugd, een beter ondernemingsklimaat, aandacht voor kinderwelzijn, en de dreigende boetes voor mensen die binnen de 2 weken 'hun' onkruid niet verwijderen...

CD&V Vilvoorde in de pers

Op de laatste gemeenteraad was CD&V weer heel actief, maar het meest in het oog springende probleem werd aangekaart door gemeenteraadslid Bart Paredis: Vilvoorde dreigt met boetes voor mensen die binnen de 2 weken 'hun' onkruid niet verwijderen, maar laat zelf hele buurten verwilderen. Veel klachten van inwoners hierover, en ook de pers sprong erop. De stad belooft 'snel beterschap'.... Hoop doet leven.

Diner dansant op 19 september 2014

CD&V Vilvoorde nodigt U uit op haar jaarlijkse diner dansant die doorgaat op vrijdag 19 september 2014in cc Het Bolwerk te Vilvoorde.

Lid, sympathisant, of gewoon op zoek naar een gezellig avondje-uit met lekker eten? U bent meer dan welkom.

Om 19u start het aperitief, gevolgd door diner en dessert. Vanaf 21u30 neemt een dj de zaal over. Komt u met vrienden en familie, dan reserveert u best vooraf een tafel.

Inschrijvingen en reservatie bij Jan Piqueur, e-mail:  jan.piqueur@telenet.be of Tel: 0495/62.44.20

Bruisende zomer 2014

Vilvoorde staat ook deze zomer opnieuw garant voor een hele waaier aan activiteiten die ieder zullen aanspreken en warm maken. Van de Far-Westconcerten in een nieuw jasje tot filmavonden op een boot, van wandel- en fietstochten tot meezingers op de 11 juli-viering,… de Vilvoordenaar zal aan het zomers gevoel niet kunnen ontsnappen!

Voor de thuisblijvers onder ons de beste gelegenheid om elkaar eens te ontmoeten buiten ons normale vergaderritme.

Prettige vakantie

Na de verkiezingen, na de laatste gemeenteraad en na de laatste schooldag is het nu tijd om even wat rust in te bouwen. Maar hopelijk is er ook tijd en ruimte om te plannen en de toekomst voor te bereiden.
Wij, de redactie en het CD&V-bestuur, willen je dan ook graag fijne zomermaanden toewensen.