Nieuwsbrief
CD&V Vilvoorde
N°2 - 23/06/2012
 
 

{Persmoment}

Op woensdag 27 juni om 11u30 worden de CD&V-lijst en het verkiezingsprogramma aan de pers voorgesteld. 
Dit zal doorgaan in Hotel The Lodge, Rondeweg 3, Vilvoorde

Alle kandidaten die zich kunnen vrijmaken worden gevraagd om aanwezig te zijn!

De kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma kun je nu reeds vinden op onze website http://.vilvoorde.cdenv.be 

{CD&V Intranet}

Ik zal vanaf nu in deze nieuwsbrief regelatig naar deze website verwijzen om u zo naar de meest interessante informatie te leiden.

Je vindt hier heel wat nuttige informatie in de aanloop naar de verkiezingen 2012.

Het is dus heel belangrijk dat je even de tijd neemt om toegang te verkrijgen op cdenv2012 (heb je al een account dan zullen de links automatisch werken)

Toegang tot het Intranet cdenv212.be

1. De eerste keer klik je op "activeer account".
2. Je geeft je lidnummer en je familienaam in, vervolgens kies je je paswoord.
3. Pas nadat je ingelogd bent, kan je documenten ook effectief bekijken.


{individueel promomateriaal}

Elke kandidaat krijgt van CD&V Vilvoorde voor 134,00 euro aan promotiemateriaal (dit komt overeen met 3.000 kaartjes - Amerikaans formaat). Je kan voor een hoger bedrag bestellen maar denk er aan dat je dan zelf betaalt (als kandidaat) en je de uitgaven moet inbrengen als verkiezingsuitgaven.

Enkele mogelijkheden (formaten en prijzen):

Formaat

Aantal

Prijs

Handkaartjes

 

 

85 x 55 mm (enkel) Recto/verso

3.000 ex

98,00 EUR

 

Per 1.000 meer

20.00 EUR

Kaart Amerikaans model

 

 

210 x 105 mm Recto / verso

1.000 ex

94,00 EUR

 

3.000 ex

134,00 EUR

 

Per 100 meer

1,60 EUR per versie

Affiches

 

 

A3 (420 x 297 mm)

50 ex

30.00 EUR

 

100 ex

45.00 EUR

 

Per 100 meer

40.00 EUR

Wie toch iets anders wenst kan andere mogelijkheden bekijken via http://www.ggb.be/Prijslijst.pdf of meer inlichtingen vragen bij rik.platteau@skynet.be.

{collectief promomateriaal}

Vakantiekaarten: deze zijn momenteel in druk en zullen begin juli gebust moeten worden. Van zodra het drukwerk in Vilvoorde aankomt zal de verspreiding gebeuren via de wijkverantwoordeliljken. Aan deze laatsten wordt gevraagd om hun onbeschikbaarheden (vakantie) door te geven aan Rik (rik.platteau@skynet.be).

Affiches: Er werden in elke wijk een aantal aanplakborden met {iedereen inbegrepen} geplaatst. bedoeling is dat deze blijven staan tot de verkiezingen. Als de affiches met de groepsfoto's klaar zijn, worden deze op de aanplakborden gezet.CD&V Vilvoorde zorgt voor enkele grote affiches met alle wijkkandidaten voor de borden.


{sperperiode}

Opgelet: op 14 juli start de sperperiode. Waar moet je dan vooral aandacht voor hebben:

1. Alle elementen van de precampagne MOETEN verdwijnen.
2. Dus verwijder alle borden uit de precampagne - ook aale affiches (aan ramen en co) en alle mogelijke andere publicaties waarvan je niet wenst dat ze mee moeten worden gerekend op het verkiezingsbudget. Al wat je laat hangen of liggen MOET worden meegenomen op jouw verkiezingsbudget.
3. Vanaf 14 juli ben je in je uitgaven beperkt tot jouw maximaal verkiezingsbudget per kandidaat en ook voor de gehele lijst.
4. Vanaf 14 juli zijn een heel aantal acties niet meer gepermiteerd. je kan geen enkel gadget meer verspreiden tot en met 14 oktober 2012.
5. De afmetingen van de borden die je plaatst zijn vanaf nu beperkt.
6. Je mag geen gebruik meer maken van commerciële diensten naar borden of reclame toe.
7. Indien je een huis-aan-huisblad uitgeeft dien je heel goed na te gaan of deze moet vallen binnen de verkiezingsuitgaven of niet.

Je vindt een goede samenvatting over wat wel en niet mag op de FAQ-lijst (veel gestelde vragen):  klik hier voor de FAQ-lijst


{avondshopping Vilvoorde}

Onze CD&V-stand op de avondshopping van vrijdag 22 juni trok heel wat volk. De jongeren en de senioren brachten bijna 36 flessen bubbels aan de man/vrouw. Het was daar tussen 18u00 en 22u00 een gezellige boel.

Het 'spel van de burgemeester' of 'stadsspel' was ook een voltreffer en een ludieke manier om zoveel mogelijk mensen bij onze CD&V-stand te betrekken.
Bijna 350 voorbijgangers deden mee met het stadsspel en kropen heel even in de huid van de burgemeester. 25 % van hen koos ervoor om te investeren in projecten voor de jeugd (het was meteen de topper van de avond). De gesprekken over dit onderwerp gingen hoofdzakelijk over betere en veilige infrastructuur, meer initiatieven, mogelijkheden om uit te gaan, ondersteuning van jeugdverenigingen, enz... Er is dus nog heel wat werk aan de jeugdwinkel!

De volledige resultaten van -het stadsspel:
- 25 % projecten voor de jeugd
- 18 % promotie van het Nederlands
- 16 % betaalbare huisvesting en onveiligheisgevoel aanpakken
- 12,5 % veiliger en vlotter verkeer en gezond financieel beleid

Dank aan hen die hun steentje hebben bijgedragen


{er valt hier niets te beleven}

Zo    24 jun    14u11    Pannenkoekenslag Orde van Keizer Joël – Schuifelaarstraat 55
Zo    24 jun    14u30    Filocafé – cc Bolwerk BoBar
Ma    25 jun    18u00   Bloedinzameling Rode Kruis Peutie
Vrij   29 jun    20u30   Grote Buizenfuif – Jeugdhuis Far
Zat   30 jun               Eetfestijn Kiwanis club TVV CAW - Portaelsplein 
Zon   01 jul                3de Pjeirefretterswandeling van kwb Far West (vertrek aan de kerk) 

Ga je ergens naar toe. Laat aan de andere kandidaten weten wanneer en waar je ergens aan deelneemt. Zo kunnen er afspraken gemaakt worden om samen op stap te gaan.
Als er in jouw buurt / wijk een evenement doorgaat waarvan je denkt dat het aangewezen is dat we er met enkele kandidaten op aanwezig zijn, mail het ons dan door aub.