Nieuwsbrief maart 2014
N°8 - 31/03/2014

Verkiezingen win je samen!

De verkiezingen komen er nu echt aan!

Wat gaat CD&V-Vilvoorde doen in de verkiezingscampagne? Hoe kunnen leden of sympathisanten helpen? Zijn er folders en wanneer worden die gebust? Wanneer zijn er eetfestijnen of andere leuke activiteiten gepland? Wanneer komen CD&V-kopstukken naar Vilvoorde? Waar en wanneer doen wij huisbezoeken?

Als u op al die vragen een antwoord wil, hou dan alvast 12 april 2014 vrij!! Om 19u30 nodigen onze twee kandidaten, Jan en Peter, leden en sympathisanten uit 'op café' om op al uw vragen te antwoorden. Het betekent meteen het startschot voor de verkiezingscampagne!!

Welkom in het Gildenhuis in Peutie! Heeft u vrienden en familieleden die interesse zouden hebben om een handje te helpen in de campagne? Breng hen gerust mee!

Heeft u alvast zin om op 12 april in de voormiddag mee verkiezingsborden te helpen zetten? Geef dan een seintje aan Jan (jan.piqueur@telenet.be), en we geven u graag alle details.

Verkiezingsborden en raamaffiches

Om onze kandidaten maximaal zichtbaar te maken in het straatbeeld zijn wij nog op zoek naar geschikte plaatsen voor verkiezingsborden en raamaffiches. Voor de grote borden zijn o.a. de toegangswegen naar Vilvoorde interessant. Wenst u een affiche te plaatsen of kent u een goede locatie waar wij verkiezingsbord of een affiches mogen plaatsen, laat het ons dringend weten op email:  info@vilvoorde.cdenv.be. Of kom je affiche(s) ophalen op 12 april om 19u30 in het Gildenhuis te Peuite.

Groot bord (2m2)           ......    aantal, locatie

Klein bord (90x90 cm)    ......    aantal, locatie

Raamaffiches                 ......    aantal, locatie

Gemeenteraad 24 maart 2014

Op de gemeenteraad van maart bracht de CD&V-fractie opnieuw een heel aantal punten ter sprake.

Lees hier het volledige verslag!

BBQ Jong-CD&V op 26 april

Op zatderdag 26 april vindt de 1ste BBQ van Jong-CD&V Vilvoorde plaats.
Aan tafel vanaf 11u30 tot 14u00.
Plaats van het gebeuren: Gildenhuis te Peutie

Voor de prijs van 10 euro krijgt u 3 stukken vlees naar keuze en groentenbuffet.
Kindermenu (één stuk vlees) voor 5 euro.

Kaarten kunnen bekomen worden bij Rosaline Muyldermans of bij Glenn Van Kerkhoven en bij de CD&V mandatarissen. Een kaart kopen levert u alvast een gratis aperitief op.

IEDEREEN WELKOM!

Erfgoed Wandelzoektocht in Houtem

Wij nodigen u uit op zondag 27 april 2014 voor een toffe wandelzoektocht in Houtem.

Samenkomst in parochiehuis Den Toone, Trekelsttraat, Houtem.
Vertrek wandelzoektocht vanaf 13u30 tot 15u30. Prijsuitreiking om 17u00.
Wij voorzien enkele mooie prijzen!

De wandeling is ongeveer 6 km en toegankelijk voor iedereen, ook voor kinderwagens.

Kom gerust langs in het parochiehuis en breng uw oude postkaarten en foto's mee.

Info @ CD&V Vilvoorde

Wil u dat de informatie nog sneller bij u terecht komt? Wil u meer weten over de activiteiten die CD&V-Vilvoorde organiseert? Wil u weten welke problemen we aankaarten op de gemeenteraad, of wil u zelf ook meewerken?

Contacteer ons dan via de website http://vilvoorde.cdenv.be/contacteer-ons of per e-mail info@vilvoorde.cdenv.be.

Of ga naar de CD&V-Vilvoorde facebookpagina: https://www.facebook.com/CDV1800 waar u de laatste nieuwsjes vindt. Liken dus!

En kent u iemand die ook graag de digitale nieuwsbrief ontvangt? stuur ons dan een mailtje. Want CD&V is er voor u het hele jaar door.