Nieuwsbrief September 2013
N°3 - 03/09/2013

Diner Dansant op 20 september 2013

CD&V Vilvoorde organiseert op vrijdag 20 september 2013 haar 5de editie van de diner dansant. Na het succes van de vorige jaren gaan wij op ons elan door.
Ben je lid, sympathisant, of gewoon op zoek naar een gezellig avondje-uit met lekker eten?  Dan bent U meer dan welkom op vrijdag 20 september.

De diner dansant vindt plaats in het CC Bolwerk, Bolwerkstraat 17, Vilvoorde.

Om 19u start het aperitief, gevolgd door het diner en dessert. Vanaf 21u30 neemt een dj de zaal over. Het diner met dessertbord wordt u aangeboden aan de prijs van 35€ per persoon. Voor het aperitief zorgen onze CD&V-mandatarissen.

Dit jaar hebben we als 'special guest' Minister van Financiën Koen Geens!

Om organisatorische redenen is vooraf inschrijven verplicht. Komt u alleen, of met vrienden of familie, dan reserveert u best een tafel (graag vóór 9 september).  Meld u bij onze voorzitter en stort uw bijdrage op ons rekeningnummer IBAN BE 22 0680 5083 0047 met de vermelding van naam en aantal personen.

Wees er snel bij: vorig jaar waren alle plaatsen volzet.

Schrijf dus nog snel in op info@vilvoorde.cdenv.be of jan.piqueur@telenet.be.

Tot dan!

Lees meer ›

Ontbijt in Peutie

Op zondag 8 september, van 8u tot 11u organiseert CD&V een ontbijt in Peutie.

Voor de prijs van 5,00 euro kunt u genieten van een lekkere start van de zondag.

Van harte welkom

Politiek café: na de woorden de daden

Het eerste Politiek Café van CD&V-Vilvoorde lokte heel wat geïnteresseerde Vilvoordenaars, en leverde een karrevracht ideeën op om de mobiliteit en de veiligheid in Vilvoorde te verbeteren.

Na de ideeën, de actie! De komende maanden zal CD&V, via interpellaties in de gemeenteraad of via andere activiteiten, al deze ideeën verder uitwerken. Bent u zelf begaan met veiligheid en mobiliteit in onze stad, en wil u uw ideeën in de praktijk omzetten, neem dan contact met ons op, via info@vilvoorde.cdenv.be. U vindt er ook een volledig verslag van het Politiek Café.

Innesto congres 15 - 17 november 2013

Het Innestocongres van 15 tot 17 november wordt het hoogtepunt van een jaar dialoog. En daar kan u deel van uitmaken. Alle leden hebben de kans om zich uit te spreken over de congresteksten en vast te leggen waar CD&V de komende jaren voor moet gaan.

Maar er is meer in het leven dan enkel politiek. Daarom koppelt CD&V het Innestocongres aan een ontspannend weekendje Center Parcs. Zo kun je o.a. joggen met Kris Peeters en Hilde Crevits, Kubb (moderne petanque) met Wouter Beke, fietsen met Marianne Thyssen en Koen Geens, Zilvermeer-fietstocht met Servais Verherstraeten en Koen Van den Heuvel, zumba met Brigitte Grouwels,mountainbiken met Raf Terwingen en Hendrik Bogaert, wild water rafting met Tom Vandenkendelaere, creatief met kunst met Joke Schauvliege, enz ...

Bij voldoende deelnemers schrijven wij onze afdeling in voor de quiz 'De slimste afdeling' op zaterdagavond.

Indien er interesse is van onze leden of bestuursleden om samen deel te nemen en gezamelijk een huisje te huren dan willen wij dit voor u organiseren. Laat dringend iets weten aan info@vilvoorde.cdenv.be, want er zijn al heel wat huisjes verhuurd. Maar wens je slechts één dag (bijvoorbeeld zaterdag) te komen en 's avonds naar huis terug te keren, geen probleem, je bent welkom.

Lees er alles over op de website van CD&V

Infokrantje september 2013

Houd je brievenbus in de gaten want eind deze week verschijnt ons tweede infokrantje. Je vindt er meer informatie over onze afdelingswerking en acties, en over de werkzaamheden van onze fractie in de gemeenteraad.

Veel leesplezier en laat ons weten wat je er van vindt.

Lees meer ›

CD&V Vilvoorde op Facebook

Sinds enkele maanden heeft onze CD&V afdeling een mooie Facebookpagina. Het is voor ons de ideale manier om u heel snel op de hoogte te brengen van de acties waar wij mee bezig zijn, veel sneller dan wij dit kunnen met de maandelijkse nieuwsbrief. Binnenkort starten wij ook met dialoogmomenten op deze pagina.

Dus wilt u als eerste op de hoogte zijn van de laatste nieuwsjes, nog voor je ze in de krant leest? Ga dan naar onze facebookpagina https://www.facebook.com/CDV1800 en 'like' onze pagina. U hoeft zelfs geen facebookaccount te hebben om de pagina te Liken.

vrijdag, 13 oktober, 2017
Jongeren op weg naar Burn-out? Over kwetsbaarheid en veerkracht